טיפולי שיניים לילדים - ד"ר אבלין ושלר' רופאת שיניים המתמקדת בטיפול בחרדה דנטלית בילדים ומתבגרים

עבור הילדים, ביקור אצל רופא השיניים עשוי להיתפס כחוויה לא מאוד נעימה, גם אם לא ביקרו אצלו מעולם. סיפור ששמעו במקרה, מאדם קרוב או מחבר לכיתה, הוא לרוב סיבה מספקת עבורם להימנע מהמפגש עם הרופא, בין אם מדובר בבדיקה פשוטה ושגרתית וגם אם הם חווים כאב או מצוקה. עם זאת, חוויה טובה ונעימה יכולה לתרום רבות לקטנטנים, ובעיקר היא תאפשר להם להרגיש רגועים ובטוחים, מה שיגדיל את הסיכוי שהילד ישתף במצוקה ובכאב שלו. אם כן, הנה כמה נקודות חשובות שכדאי לבדוק לפני שמבצעים טיפולי שיניים לילדים, לרבות ביצוע סתימות, טיפול שורש לילדים ואפילו ניקוי שיניים.

טיפולי שיניים לילדים – חשיפה מוקדמת

אין ספק שגם עבור רבים מהמבוגרים, המחשבה על ביקור אצל רופא השיניים מספיקה כדי לעורר מתח וחרדה. ישנן דרכים שונות להתמודד עם הבעיה, ובאמצעות טיפול בדנטופוביה ניתן לגבור עליה ולקבל טיפול איכותי ומקצועי ללא החרדה הנלווית אליה. אחת הדרכים הטובות למנוע מצבים מהסוג הזה, היא לחשוף את הילדים לרופא השיניים בשלב מוקדם יחסית, כך שיוכלו לייצר דווקא חוויות טובות ונעימות יותר. אם כן, רצוי לקחת את הילדים לבדיקה אצל הרופא בגיל צעיר מאוד, וזו הזדמנות מצוינת להקנות להם הרגלים טובים הקשורים לצחצוח נכון של השיניים וידע בסיסי שיאפשר להם להגן על בריאות השן.

טיפולי שיניים לילדים – בהיפנוזה או עם גז צחוק

כאשר המצב מחייב טיפול, למשל כאשר יש לבצע עקירות שיני חלב או לתכנן כתר טרומי לילדים, כדאי לזכור שישנן דרכים שונות לעשות זאת באופן שיבטיח חוויה טובה ונעימה יותר לילדים. זו נקודה חשובה לא רק לטובת התחושה האישית של הילד במהלך הטיפול, אלא גם לטובת ההצלחה שלו, שכן נדרש שיתוף פעולה לאורך הטיפול, בעוד התנגדויות עשויות לעכב אותו משמעותית. במרפאה של ד"ר אבלין ושלר מוצעים פתרונות המותאמים עבור הפציינטים הצעירים ביותר, וכך ניתן לתכנן טיפולי שיניים לילדים בהיפנוזה או טיפולי שיניים לילדים באמצעות עם גז צחוק.

טיפולי שיניים לילדים במרפאה של ד"ר אבלין ושלר

כאמור, גם ילדים שלא ביקרו במרפאת השיניים מעולם עשויים לחשוש מפני ההגעה אליה, ובאופן דומה עשויה להופיע חרדה דנטלית בקרב ילדים שעברו התנסות לא נעימה. עם זאת, ישנן דרכים שונות ויעילות לספק מענה איכותי גם במצבים אלה, וחשוב לזכור כי הילדים בוודאי אינם היחידים שחוששים מפני הביקור אצל הרופא. למעשה, ילדים ומתבגרים רבים מביעים תחושות של חרדה ולחץ לקראת הפגישה, והם אף עשויים שלא לדווח על כאב או על בעיה כזו או אחרת. תפקידו של רופא השיניים להקשיב, להבין את המקום של הילד, ומעל לכל תפקידו לתת לו את האמון בכך שיוכל להתמודד עם הטיפול באופן מיטבי.כדי להבטיח מענה אמיתי ואיכותי לכל ילד, מומלץ לפנות לרופאת שיניים מוסמכת המנוסה בטיפול בחרדה דנטלית בקרב ילדים. באמצעות הליך טיפולי ממוקד ומדויק המותאם לצרכיו של הילד, ניתן להעניק לו כלים משמעותיים שיסייעו לו להתמודד עם טיפול השיניים בהצלחה, ואף להשתמש בכלים אלה גם בעתיד, בתחומי חיים אחרים.
לקביעת פגישת ייעוץ ובדיקה ראשונית במרפאה של ד"ר אבלין ושלר המתמקדת בטיפול בחרדה דנטלית, אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות המרפאה כבר עכשיו בטלפון 09-7671702 (לקשר את המספר לחיוג מהיר במובייל), או להשאיר את פרטי ההתקשרות בטופס בהמשך העמוד, ונחזור אליכם בהקדם האפשרי.