טיפול בחרדה דנטלית - ד"ר אבלין ושלר' רופאת שיניים המתמקדת בטיפול בחרדה דנטלית בילדים ומתבגרים

החשש מפני הביקור אצל רופא השיניים איננו נדיר ובוודאי שאיננו מפתיע. סביר להניח שזוהי גם הסיבה לכך שנמנעתם עד כה מבדיקות שגרתיות, ואף מקבלת ייעוץ מקצועי כאשר הייתם זקוקים לו יותר מכל. עם זאת, כדאי לזכור שישנן גם שתי בשורות מעודדות. הראשונה היא שאתם לא לבד, שכן חרדה דנטלית היא בעיה נפוצה למדי. הבשורה המעודדת האחרת חשובה אפילו יותר: ניתן להתמודד עם הבעיה, ובאמצעות שיטות טיפול בחרדה דנטלית תוכלו גם להתגבר על החשש ולהגיע אל המרפאה, וגם לטפל בבעיה שפוגעת באיכות החיים שלכם. במרפאה של ד"ר אבלין ושלר תקבלו מענה מדויק המתאים לצרכים האישיים שלכם.

חרדה דנטלית – מה גורם לה?

אם נבחן את הפחד שלכם קצת יותר לעומק, נגלה שיש הסבר הגיוני למדי לקיומו. יכול להיות שהגעתם בעבר לטיפול, בין אם בילדות ובין אם בגיל הבגרות, והחוויה שעברתם הותירה בכם לא מעט חששות. בין אם נדרשתם לבצע סתימות לבנות ובין אם ביצעתם עקירות שיני חלב, הביקור הלא-מאוד-נעים מהעבר מסביר למה אתם חוששים מרופא השיניים שלכם גם היום. הבעיה היא שבמציאות הזו אין מי שיבחן לעומק את מצב השיניים שלכם, מה שעשוי להוביל להחמרת במצבן של בעיות דנטליות קיימות. לכן טיפול בחרדה דנטלית הוא הכרחי, והוא יכול אף לספק לכם מענה חשוב לא רק בכל הקשור לקבלת טיפול דנטלי – אלא גם בתחומים אחרים בחיים שבהם תגלו שאתם יכולים לפעול אחרת, משוחררים מחסמים ומגורמים מעכבים אחרים.

טיפול בחרדה דנטלית – איך מתחילים?

כדי להתמודד בצורה מיטבית עם החרדה הדנטלית וליהנות מטיפול רפואי ברמה הגבוהה ביותר, חשוב לפנות לקבלת ייעוץ אצל רופא שיניים בעל ניסיון והכשרה גם בטיפול בחרדה דנטלית. זאת משום שרק רופא בעל ידע וניסיון מכיר היטב את כל השיטות המתקדמות שיכולות לסייע לך להביט לטראומה ולחרדה בעיניים, ולהתמודד איתן ישירות, בלי לעקוף אותן או לאפשר להן לנצח. מטיפולים התנהגותיים ועד היפנוזה רפואית או חשיפה הדרגתית, טיפול בחרדה דנטלית הוא טיפול מקיף ויסודי, ומעל לכל הוא טיפול משנה חיים. הכלים שתקבלו יסייעו לכם גם כשתשבו על כיסא הטיפולים במרפאה וגם בתחומים אחרים שעשויים לעורר בכם מתח וחרדה.

טיפול בחרדה דנטלית במרפאה של ד"ר אבלין ושלר

פוביה מפני רופא השיניים איננה תופעה ייחודית המאפיינת מבוגרים בלבד, ולמעשה, ילדים רבים עשויים אף הם לחוות חרדה אמיתית לקראת הביקור השגרתי אצל הרופא. אולי החשש נובע מחוויה של ילד אחר ואולי מהתנסות לא נעימה ממקור ראשון, אך בשני המקרים ברור לחלוטין שהחרדה עשויה לעורר מתח ממשי אצל הילד, עם סיפמטומים פיזיולוגיים ורגשיים כאחד. עם זאת, ניתן לבצע כיום טיפולי שיניים לילדים בהיפנוזה, ובאופן כללי ישנם דרכים מצוינות להקל על הילדים ולאפשר להם להתמודד עם הטיפול שעל הפרק בצורה טובה הרבה יותר.במקרים רבים עשוי רופא השיניים להציע פתרון פשוט, רגעי וחד פעמי, כדוגמת הרדמה כללית. עם זאת, בחרדה הדנטלית חשוב לטפל באופן ממוקד ולטווח הארוך. המרפאה של ד"ר אבלין ושלר מציעה פתרונות ייעודיים לילדים ומבוגרים הסובלים מחרדה דנטאלית, במטרה לאפשר קבלת טיפול מצוין ללא הרדמה כללית, גם כעת וגם בעתיד.
אתם מוזמנים ליהנות מטיפול מקצועי שיחזיר לכם את החיוך לפנים, וליצור קשר עם הצוות המקצועי של ד"ר אבלין ושלר, לתיאום פגישת ייעוץ ואבחון. התקשרו לטלפון מספר 09-7671702 או להשאיר את פרטי ההתקשרות בטופס בהמשך העמוד, ונחזור אליכם בהקדם האפשרי.