כתר טרומי לילדים - ד"ר אבלין ושלר' רופאת שיניים המתמקדת בטיפול בחרדה דנטלית בילדים ומתבגרים

לימדתם את הילדים איך לשמור על היגיינת הפה ואיך לצחצח שיניים. הסברתם להם עד כמה הממתקים פוגעים בבריאות השיניים שלהם והשתדלתם לצמצם גם את הנזקים הללו. אלא שלמרות כל המאמצים הילד פגש את העששת, מפגש שניסיתם למנוע בכל הכלים שעומדים לרשותכם. חשוב לזכור שאתם לא לבד, ולמעשה, יותר ממחצית הילדים הצעירים (עד גיל חמש) מתמודדים עם הבעיה ועם הפגיעה בשן. הבשורה המעודדת היא שיש לכך פתרון, וכדאי להבין מה הוא כתר טרומי לילדים ומתי נזדקק לו. במרפאה של ד"ר אבלין ושלר המתמקדת בטיפול בחרדה דנטלית תוכלו לקבל מגוון טיפולי שיניים לילדים, כמו, סתימות לבנות, השלמת שן שבורה, שומר מקום לאחר עקירה, איטום חריצים בשיניים, צילומי שיניים לילדים ועוד. כל הטיפולים המוענקים להם באופן מקצועי ובסבלנות רבה, תוך התאמה לצרכים הייחודיים שלהם ולחששות שעשויים להתעורר עם ההגעה אל המרפאה.

כתר טרומי לילדים – הליך פשוט

כאשר השן פגועה או כאשר הכותרת שלה ניזוקה, כתר טרומי עשוי להיות הפתרון האידאלי. זאת משום שהכתר נועד לשפר את המבנה של השן ולחזק אותה, על אף שמדובר בשן צעירה שצפויה לנשור מעצמה בתוך כמה שנים. מאחר ושיני החלב של הקטנטנים ממילא יפלו בקרוב הכתר שבו נעשה שימוש אינו מיוצר במעבדה. במקום, הוא מגיע מוכן מבעוד מועד, במידות שונות כמובן, ותפקידו של הרופא להתאים כתר טרומי לילדים באופן מדויק. זהו תהליך הנחשב פשוט למדי, והכתר הטרומי ינשור יחד עם השן כשיגיע זמנה.

מי בכלל צריך כתר טרומי?

ישנם מצבים שונים בהם ימליץ הרופא על כתר טרומי, ובפרט כאשר העששת החמורה פוגעת באופן משמעותי בכותרת השן. במקרים אחרים יידרש כתר בשל שחיקה של השיניים, התפתחות בלתי תקינה של חלקה הפנימי של השן (דנטין), פגם בשכבה החיצונית של השן (אמייל) או לאחר טיפול שורש. במקרים אלה הכתר שבו ייעשה שימוש הוא, כאמור, כתר טרומי, והוא שונה באופן מובהק מהכתר המיועד למבוגרים. לצורך השוואה, כתר טרומי לילדים דק יותר ולצורך התקנתו על השן אין צורך להוריד חלק מחומר השן. יתרה מכך, הכתר המיועד למבוגרים עשוי חרסינה, ואילו כתר טרומי לילדים עשוי מתכת כסופה או לבנה.

כתר טרומי לילדים במרפאה של ד"ר אבלין ושלר

על אף שנדמה כי עקירות שיני חלב יכולות לספק מענה אפקטיבי יותר, כתר טרומי מונע את העקירה ומאפשר לילד לשמור על השן עד שתיפול מעצמה. לצעד הזה יש חשיבות רבה, משום שהשמירה על השן המקורית מאפשרת לילד להמשיך בפעולות פשוטות כמו לעיסה או דיבור ללא הפרעה, ובנוסף ניתן לשמור כך על מראה אסתטי יותר. חשוב לא פחות מכך, כתר טרומי לילדים הוא כלי שעוזר לנו לשמור מקום לשן הקבועה שתצמח בהמשך, לאחר ששיני החלב ינשרו באופן טבעי.התקנת כתר טרומי לילדים היא פעולה פשוטה יחסית, אך עבור ילדים רבים עצם הביקור במרפאה עלול לעורר פחדים וחששות. הטיפול במרפאה של ד"ר אבלין ושלר, מומחית לטיפול בחרדה דנטלית בקרב ילדים, הוא טיפול מקצועי, אישי וסבלני, המאפשר לילדים לחוות חוויה קצת אחרת. כך ניתן לבצע עקירות שיניים, טיפול שורש לילדים ואף ניקוי שיניים עם פלואוריד, ולעשות זאת באופן נעים ורגוע יותר. זוהי מתנה אמיתית עבור הילדים, שמקבלים כלים פרקטיים וחשובים אשר ישמשו אותם גם בתחומים רבים אחרים בחיים.
לקביעת פגישת ייעוץ ואבחון בקליניקה של ד"ר אבלין ושלר המתמקדת בטיפול בחרדה דנטלית, התקשרו לטלפון שמספרו 09-7671702, או השאירו פרטים בטופס בתחתית העמוד, ונחזור אליכם בהקדם.