צילומי שיניים לילדים - ד"ר אבלין ושלר' רופאת שיניים המתמקדת בטיפול בחרדה דנטלית בילדים ומתבגרים

אבחון יסודי ומעמיק הוא אחד התנאים הבסיסיים והחשובים ביותר המאפשרים טיפול מקצועי, מדויק ונכון. רופא השיניים צריך לזהות את הבעיה, לאבחן מצבים מורכבים ולקבוע האם ישנן בעיות שלא ניתן לראות ממבט שטחי ופשוט. כלל זה נכון בוודאי אצל הילדים, שכן זיהוי מוקדם יאפשר טיפול פשוט ונוח יותר, ובעיקר הוא יחסוך את החששות הטבעיים שמתעוררים אצל הקטנטנים לקראת הביקור אצל רופא השיניים. צילומי שיניים לילדים הם שיאפשרו לצוות המרפאה של ד"ר אבלין ושלר המתמקדת בחרדה דנטלית לילדים לבצע אבחון נכון, בזמן הנכון.

למה צילומי שיניים לילדים חשובים כל כך?

הילדים שלנו פעילים לאורך היממה, לעתים אף פעילים קצת יותר מדי. גם הפה שלהם מגלם תפקיד משמעותי בזמן הזה, לא רק משום שהם מדברים (יותר או פחות) אלא גם משום שהם שותים ואוכלים, וכמובן גם מייצרים רוק. הפעילות הרבה הזו עשויה ליצור אבנית ובמקרים מסוימים אף עשויה להתפתח עששת, ועל אף שהקפדה על צחצוח נכון תעזור לנו לצמצם את הסיכון, הרי שלא ניתן למנוע בעיות אלה באופן מוחלט. זהו השלב שבו נכנסת רופאת השיניים אל התמונה, והיא זקוקה לכל הכלים העומדים לרשותה כדי לזהות את מצבו האמיתי של הפה ולהציע פתרונות בהתאם. עם צילומי שיניים האבחון מדויק הרבה יותר, בפרט כאשר בעיות שונות גלויות פחות מאחרות, וישנם סוגים שונים של צילומים המותאמים לצרכים כאלה ואחרים.

סוגים שונים של צילומי שיניים

צילום רנטגן הוא כלי משמעותי שעומד לרשותה של רופאת השיניים, אך חשוב להבחין בין סוגים שונים של צילומים. למשל, צילום נשך – הנפוץ יותר – נועד כדי לסייע מוקדי עששת. צילום סטטוס, המורכב מסדרה של צילומים, מספק תמונה מפורטת מאוד לצורך בניית תוכנית טיפול יסודית הכוללת טיפול שורש לילדים או טיפולי חניכיים. הצילום הפנורמי יאפשר לנו לראות גם חלקים אחרים בחלל הפה, ובאמצעות סיטי (CT) נוכל לאבחון פתולוגיות שונות לפני קבלת ההחלטה על הליך כירורגי כזה או אחר. בקליניקה של ד"ר אבלין ושלר קיים מכשיר מתקדם לצילומי שיניים לילדים, המכשיר הינו דיגיטאלי עם קרינה מופחתת משמעותית.

קביעת תוכנית טיפול אופטימלית

טיפולי שיניים לילדים יכולים לסייע בהתמודדות עם מגוון רחב של אתגרים ובעיות, ואף למנוע היווצרות של דלקות על ידי טיפול מוקדם ובדיקות תקופתיות. מאחר וילדים רבים חוששים מפני הטיפולים הדנטליים ואף מעצם קיומה של בדיקה שגרתית, חשוב לפנות לקבלת ייעוץ וטיפול מקצועי אצל רופאת שיניים המיומנת גם בטיפול בדנטופוביה. כך ניתן לבצע צילומי שיניים לילדים באופן נעים ונינוח יותר, ולבנות תוכנית טיפולים בהתאם לצרכיו של הילד. זאת, תוך איתור כלים שונים שיקלו על הליך הטיפול כולו, לרבות טיפולי שיניים לילדים עם גז צחוק או טיפולי שיניים לילדים בהיפנוזה.
טיפולי שיניים לקטנטנים במרפאה של ד"ר ושלר
אם כן, גם כאשר אתם מקפידים ללמד את הילדים את כל כללי הצחצוח ומטפחים שגרה בריאה ונכונה, חשוב לזכור שבעיות שונות עלולות להתעורר, ורק על ידי אבחון מהיר ומדויק ניתן להציע פתרונות אידאליים שיקלו על הילדים וימנעו את החמרת המצב. במרפאה של ד"ר אבלין ושלר תוכלו ליהנות ממגוון רחב של טיפולי שיניים לילדים, המותאמים היטב לחששות של הקטנטנים ולמתח שהם עשויים לחוות לפני ההגעה אל המרפאה.
לקבלת מידע נוסף על טיפולי השיניים במרפאה של ד"ר אבלין ושלר המתמקדת בטיפול בחרדה דנטלית ולתיאום פגישת ייעוץ, אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר כבר עכשיו בטלפון 09-7671702. תוכלו גם להשאיר לנו פרטים בטופס בתחתית העמוד, ונחזור אליכם בהקדם.